OGŁOSZENIE O PRZETARGU STOLARKA OKIENNA

WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PRZYZIEMIU W OŚRODKU REHABILITACYJNYM I OPIEKUŃCZYM ZGROMADZENIA SIÓSTR Św. ELŻBIETY PRZY
UL. JANA KAZIMIERZA 1 WE WLENIU, 59-610 WLEŃ

SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety Prowincja Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Józefa 1/3, 50-329 Wrocław

1.3) Adres zamawiającego

1.3.1.) Ulica: ul. św. Józefa 1/3

1.3.2.) Miejscowość: Wrocław

1.3.3.) Kod pocztowy: 50-329

1.3.4.) Województwo: dolnośląskie

1.3.5.) Kraj: Polska

1.3.6.) Adres poczty elektronicznej: biuro@oriowlen.pl

1.3.7.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlen.elzbietanki.wroclaw.pl

1.3.8) Przedmiot działalności zamawiającego: rehabilitacja

 

SEKCJA II – OBIEKT

2.1) Nazwa Obiektu:      Ośrodek Rehabilitacyjny i Opiekuńczy

Zgromadzenia Sióstr św. Elżbiety przy ul. Jana Kazimierza1, 59-610 Wleń

2.2 Adres zamawiającego:

2.2.1.) NIP: 616 14 15 198

2.2.2.) Ulica: ul. Jana Kazimierza1

2.2.3) Miejscowość: Wleń

2.2.4.) Kod pocztowy: 59-610

2.2.5.) Województwo: dolnośląskie

2.2.6.) Kraj: Polska

2.2.7.) Adres poczty elektronicznej: biuro@oriowlen.pl

2.2.8.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlen.elzbietanki.wroclaw.pl

2.2.9.) Przedmiot działalności zamawiającego: rehabilitacja

 

SEKCJA III – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia na wykonanie stolarki okiennej

3.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

3.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej przyziemia Ośrodka Rehabilitacyjnego i Opiekuńczego we Wleniu w zakresie przewidzianym w przedmiarze robót oraz opinii technicznej

3.4.) Numer ogłoszenia: 2

3.5.) Wersja ogłoszenia: 01

3.6.) Data ogłoszenia: 2025.11.03.

3.7.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

3.8.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

3.9.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:

Ogłoszenie o przetargu. Przepisy Kodeksu cywilnego regulujące umowy, oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców

 

SEKCJA IV – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

 4.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wlen.elzbietanki.wroclaw.pl

4.2.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

4.3.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami: Adres poczty elektronicznej: biuro@oriowlen.pl

4.4.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.5.) Terminy

Za datę przekazania (wpływu) oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem poczty elektronicznej wraz z uzyskaniem potwierdzenie dostarczenia.
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4.5.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

4.6.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Zgromadzenie Sióstr Św. Elżbiety z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Józefa 1/3,

50-329 Wrocław


  1. b) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem: Wymiana stolarki okiennej przyziemia Ośrodka Rehabilitacyjnego i Opiekuńczego we Wleniu w zakresie przewidzianym w przedmiarze robót.

  2. c) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu.

SEKCJA V – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

5.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

 

5.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: tak

5.1.2.) Rodzaj zamówienia: wymiana stolarki okiennej

5.1.3.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

 

5.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

 

5.2.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w liczbie 56 szt, w przyziemiu Ośrodka Rehabilitacyjnego i Opiekuńczego Zgromadzenia Sióstr św. Elżbiety przy ul. Jana Kazimierza1, 59-610 Wleń, zalanego przez powódź we wrześniu 2024. Zakres robót przewidzianych w przetargu obejmuje demontaż starej stolarki okiennej wraz z utylizacją, montażem oraz obróbka przywracającą pomieszczenia do stanu użytkowego. 

Specyfikacja okien znajduje się w załączniku 1.

 

5.2.2.) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady produkcyjne, montaż, roboty budowlane, na zasadach niżej opisanych:

Co najmniej 24 miesięcy na wykonanie usług montaż okien, gwarancja na stolarkę okienną co najmniej 5 lata (Uwaga: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty jest jednym z kryteriów oceny ofert).

5.2.3.) Wykonawca odpowiedzialny jest za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu –Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.

 

5.2.4.) Zastosowane w dokumentacji technicznej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.

5.2.5.) Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami osób ze stosownym uprawnieniami budowlanymi.

5.2.6.) Wymagane jest by prace zostały ukończone i rozliczone do 24.12.2025.

5.2.7.) Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna.

 

5.3.) Kryteria oceny ofert

 

5.3.1.) Sposób oceny ofert: 

5.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: procentowo

5.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

5.3.4.) Nazwa kryterium: cena

5.3.5.) Waga: 50

Kryterium 2

5.3.6.) Rodzaj kryterium: gwarancja

5.3.7.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady

5.3.8.) Waga: 40

5.3.9.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

5.3.10.) Nazwa kryterium: kwalifikacje wykonawców

5.3.11.) Waga: 10

5.3.12.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V – WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

6.1.) Termin składania ofert: 14 dni od daty ogłoszenia, czyli do 2025.11.17.

6.2.) Forma oferty: Oferta pisemna przesłana w wymaganym terminie

6.4.) Miejsce składania ofert:  biuro@oriowlen.pl

6.5.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.6.) Płatność: Na podstawie faktury VAT po protokolarnym odbiorze określonego zakresu 

        robót

6.7.) Termin płatności: 30 dni

6.8.) Termin otwarcia ofert: 2025.11.18.

6.9.) Termin wybrania oferenta: do 2025.11.19.

6.2.) Załączniki:

6.2.1.) załącznik 1 specyfikacja okien

Udostępnij:

Pozostaw komentarz

TRANSLATE